Fredag den 30 April

17 saker en kille aldrig skulle säga till dig:

 

  • Jag tycker Barry Manilow är en cool snubbe.
  • Jag tycker håriga bakar är enormt sexiga.
  • Hennes tuttar är helt enkelt för stora.
  • Ibland vill jag bara bli kramad.
  • Den där bruden i 'Mord och inga visor' ger mig ståfräs.
  • Det är klart att jag kan sätta på en kondom.
  • Vi har inte varit och shoppat på evigheter, kom så sticker vi iväg och jag kan hålla din handväska hela tiden.
  • Äh, vi struntar i Sportspegeln och ser på Oprah Winfrey i stället.
  • Jag tror vi är vilse, vi kan väl stanna och fråga någon.
  • Här, älskling, du kan få ha fjärrkontrollen.
  • Kan du inte följa med ner till stormarknaden och hjälpa mig köpa ett par skor.
  • Antonio Banderas och Brad Pitt? Den här filmen måste jag se!
  • När jag ändå ska upp, ska du ha något?
  • Om du inte har något planerat, vad säger du om att ta en sväng till svärmor?
  • Vi pratar aldrig längre!
  • Glöm fotbollen! Melrose Place går på trean.
  • Sex är inte så viktigt, jag vill bara bli kramad!
  • emmablid » 2010-04-30 | 23:55:05
    URL: http://emmablid.blogg.se/

    snygg blogg!


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback