Fredag den 30 April

Nu har jag suttit och läst lite om män och kvinnor,
kommer att lägga upp saker om män och kvinnor framöver.
För att vi ska förstå att vi inte är på samma nivå, om någon
säger att vi är lika så det mycket fel vi är så olika.
Men frågan är vilka som är bäst det återstår att se!
Tycker det är intressant för allt stämmer så bra, eller har jag
fel när jag säger att "Det är inget" har en helt annan mening
om en kvinna säger det jämfört med då en man säger det?
Eller kanske att alla män hatar orden "Vi måste prata om vårt förhållande."
Dessa sex ord kan ingjuta skräck i dom aldra flesta.
Eller är det konstigt att jag läser att det finns 22 skäl till att kvinnor är dåliga
älskare och 40 skäl för killar. Men sen vet Män också precis hur mycket bensin
det finns i tanken och han vet också exakt hur långt den bensinen kommer att föra honom.
Eller kanske att anledningen till kvinnors bh:ar inte alltid matchar våra trosor är att
dom faktiskt byter underkläder.

Eh vad vet jag? det är i allafall roligt att läsa om. Ni får läsa det om ni vill annars bara hoppa
över att läsa kategorin "Män/Kvinnor".

Nu ska jag göra annat, zorro är på tv föresten! bye

Anonym » 2010-05-03 | 22:53:08

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13765594

Amanda » 2010-05-10 | 12:39:59
URL: http://amandasellman.blogg.se/

Vad har hänt med ditt bloggande?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback